حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 372 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 99×
  • امام خامنه ای و خمینی شیرینو
    امام خامنه ای و خمینی شیرینو
  • همایش تجلیل از رزمندگان شیرینو برگزار شد

    ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۲ تعداد نظرات : بدون نظر 872 ارسال توسط : عکس از : امیرعلی عاشوری
    پ
    پ

    به گزارش شیرینو نیوز همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف با مجریگری زائر احمد بهمنی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در شیرینو برگزار شد.

    حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه بندرسیراف در این همایش گفت:دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی از پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می رود.

    وی افزود:روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند.

    حجت الاسلام والمسلمین عاشوری بیان داشت:از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.